Toa bloggning FTW ;)

HAHAAH! jag är fan desperat , jag sitter på toa och bloggar just nu xD hahah , i am a little weird sometimes . Iaf , är hos adam och liksom , han vill kolla på film där nere ( vilket vi aldrig har gjort förut!) och jag vill inte liksom , för tänk sen när hans pappa kommer , då kommer han ju typ sätta sig vid oss , och jag kommer inte våga säga någonting lr nått ! plus då blir chanserna mindre att vi ska ha sex oo' HAHAH omg xD jag är verkligen fuckt ! och då kan vi inte mysa heller , vi kan inte göra NÅGONTING! lr jaa jag kan inte göra någonting xD för det kommer liksom inte gå ! xD fan .__. fast nu kom han upp , Hoppas att han har ändrat sig ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0