Ojojoj...

Idag firar jag och älskling 13 månader ! Grattis på oss (: tyvärr så är han bara lite osocial och ligger i min säng och är tråkig.. Fast det gör inte så mycket , jag är själv ganska trött.
Iaf , i skolan så kom ALICE! ( en utav mina vänner.) och det är verkligen UNverkligt :O Hon brukar aldrig gå till skolan , vet inte varför . Fast jag vet en sak iallafall , att det här med skolan har nog fört oss längre ifrån varandra. Lr så har vi bara växt ifrån varandra, man vet aldrig o; Jaja , inte så mycket mer med det igentligen ^^;

Idag så mådde mamma inge bra , jag vet typ nästan varför , det var något med jobbet och massa strul! Och om hon ska sjukskriva sig igen så kommer jag fan flytta hem till pappa! Jag hatar liksom , när hon ska vara såhär deppig och massa sånt , plus hon har träffat en ny kille som jag verkligen AVSKYR! jag menar , hur gammal är han ? typ 34? och hon ska fylla 44! plus han världens typ , äckel brun hud som man får när man typ solar solarium och alltså FAN! han ser SLISKIG UT! som om det enda han vill ha är sex och massa !
Jaja , måste dra nu , älskling börjar bli otålig o; skriver senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0