No life .com

Hahah , jag har verkligen as kul ! Eftersom att jag är hemma och inte har något liv , så bloggar jag ! kommer säkert komma upp massa inlägg idag , SOM INGEN KOMMER LÄSA! hur mobbat är inte det?

Iallafall, jag kan väll säga att jag är en liten BloggOman , jag läser bloggar 24/7 , mest dom vanligaste som nivet , Kissie , Dessie , Paow och så klart AMIRS BLOGG !
Min favorit är såklart Amir , men det suger för han uppdaterar typ aldrig , Dessie uppdaterar 24/7 liksom , så om han kunde uppdatera som Dessie så skulle hans blogg vara NR ONE FO SU! Sen kommer nog Kissie faktist , sen Paow och sist ( och säkert minst ! ) Dessie.


Kommentarer
Postat av: Johanna

söt blogg:)

2009-09-14 @ 16:05:39
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0