14/9-09

Visst är datumet rätt?

Iaf , min dag idag har typ vart , skön! jag vaknade upp brevid älskling , btw , världens skönaste känsla EVER!
Vi gick upp dådå , väckar klockan ringde ju! Sen så bestämde jag mig för att jag inte orkade gå till skolan idag , och mamma sa att det var okej , bara jag typ städade mitt rum , hallen osv. Jag kommer nog bara städa hallen btw, och plocka ur och in diskmaskinen!
Hahah gud , jag är nog den mest lataste personen jag känner x'D Seeen , när alla hade åkt , så gick jag upp och la mig och läste , jag älskar att LÄSA! plus boken jag läser är väldigt bra , den typ har sånna här tips typ hur man ska få en kille att bli intresserad ! Om man ska ge ett kortfattat tips , låtsas  verkligen som om du inte vore intresserad! Det var typ , DU SKA ALDRIG ! Ta första steget någonsin , du ska inte ringa , du ska inte svara varje gång han ringer osvosv.

Tyvärr så kan jag ju inte testa dom här grejerna eftersom jag redan har min pojkvän xD Och jag har ju gjort alla fel som kan göras som står i den där boken som man absolut INTE får göra! Hahah, fast jag tycker vi har haft det ganska bra ändå o; vi är ju trots allt förlovade och imorgon har vi vart tsm i ETT ÅR OCH EN MÅNAD! Det är KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0